پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری نخستین نشست فصلی مشاورین شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان

برگزاری نخستین نشست فصلی مشاورین شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/05/11

نشست هم‌اندیشی معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان و مشاورین شرکت‌های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست هم‌اندیشی معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان و مشاورین شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در محل سالن جلسات دفتر سجاد پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

 در این نشست، رویکرد جدید پارک در حوزه خدمات آموزش، مشاوره و منتورینگ تشریح و گزارش فعالیت‌ها و خدمات گذشته پارک ارائه شد.

 پارک علم و فناوری خراسان تاکنون با همراهی 46 مشاور متخصص در حوزه های مختلف، قریب به 9000 ساعت مشاوره به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ارائه داده است.  

این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریتی از قبیل: بازاریابی، مالی، حقوقی، تدوین طرح کسب و کار، ارزشگذاری، قوانین کار، بیمه، هویت بصری، نوآوری سازمانی، دانش بنیان شدن و غیره می‌باشد. در این نشست که بصورت فصلی برگزار خواهد شد، مشاورین معرفی شدند و چالش‌های موجود در حوزه آموزش و مشاوره به نقد گذاشته شد. همچنین راهکارهایی جهت ارتقاء این حوزه پیشنهاد گردید. از این موارد می توان به بهبود خدمات سامانه پارک علم و فناوری خراسان و ایجاد بستر امتیاز‌دهی به مشاوران، برنامه‌ریزی ایجاد شبکه تعاملی مشاورین پارک‌های علم و فناوری کل کشور، برنامه ریزی مداوم جلسات دورهمی مشاورین و دیگر موارد اشاره کرد. 

در این نشست مشاورین محترم: خانم‌ها مستغنی، الهامی، حسامی، خواجه پور و هنردوست و آقایان مختاری، احمدی، خراط، خدری، هاشم زاده، محدث، طاهرپور، مقدم، جاهدی، مظلوم زاده، گل محمدی، چرم‌فروشان، آقاجانی، فاطمی، عباس زاده، تدین، صدیق، جوان‌راد و مکارم حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر زهرا خسروی راد زهرا خسروی راد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.